loadingimg

Wczytuję dane...

INFORMATOR

pl_lewa_info

PARTNERZY



Reklamacje i Regulamin

REGULAMIN I REKLAMACJE


 REGULAMIN

Sklep internetowy ARON24.PL

dostępny pod adresem 
www.aron24.pl 
www.ups-zasilacze.pl
www.zasilacze-ups.eu 

prowadzony jest przez firmę:

ARON - Przemysław Giec
ul. Elizy Orzeszkowej 45/14
50-311 Wrocław
NIP: 898-205-17-17
Regon: 020841014
Nasza działalność gospodarcza jest wpisana do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Wrocławia pod numerem 199097. 


Warunki ogólne

  1. Sklep internetowy firmy ARON-Przemysław Giec , znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.ups-zasilacze.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
  2. Ceny produktów znajdujących się w sklepie internetowym www.ups-zasilacze.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (są cenami brutto).

Procedura składania i realizacji zamówień

  1. Podany przez Użytkownika adres e-mail jak i telefon może zostać wykorzystany do realizacji składanych zamówień.
  2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie przez Zamawiającego formularza zamówienia, udostępnionego przez ARON-Przemysław Giec na stronach sklepu internetowego.
  3. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia ARON-Przemysław Giec zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
  4. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.
  5. Zakupione produkty są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień.
  6. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia.
  7. Koszty przesyłki są pokrywane przez nabywcę. W określonych przypadkach, o ile dopuszcza je ARON-Przemysław Giec, opłata za dostawę zamówionych towarów może być przerzucona na ARON-Przemysław Giec.

Gwarancje i reklamacje

  1. Towary oferowane w sklepie internetowym www.ups-zasilacze.pl są objęte gwarancją producenta i dostarczane z odpowiednimi kartami gwarancyjnymi.
  2. W przypadku reklamacji należy kontaktować się z ARON-Przemysław Giec lub z odpowiednim serwisem, o ile jego adres został‚ podany na karcie gwarancyjnej. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest karta gwarancyjna, którą Klient otrzymuje wraz z zamówionym produktem.
  3. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 10 dni od złożenia zamówienia zgodnie z ustawą o zwrocie towaru zakupionego przez internet na podstawie art. 10 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).


Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl


Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.


REKLAMACJA I GWARANCJA


Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymasz wraz z towarem.

Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś/powinnaś spełnić następujące warunki:

 

  • do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon wraz z gwarancją, oraz wypełniony formularz zwrotu
  • produkt powinien zostać zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym (jeśli takie posiadał).

 

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 10 DNI NA ZWROT

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:

 

  • produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
  • produkt zwracany jest w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym, jeśli takie posiadał,
  • do zwracanego produktu dołączona jest faktura/paragon i gwarancja oraz wypełniony formularz zwrotu

Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania kolejnych zamówień od Kupującego, jeśli Kupujący odstępuje od umowy bez podania uzasadnionej przyczyny.Zgodnie z obowiązującą interpretacją Prezesa UOKiK do Ustawy z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z póz. zm.) sprzedający zobowiązany jest zwrócić całość kosztów poniesionych przez kupującego w związku z zamówieniem (kwota równa sumie ceny towaru i kosztów wysyłki DO klienta - koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący

W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.